Maatregelen coronavirus

Publicatiedatum: 20-05-2020

Gewoon fijn wonen. Dat is waar wij ons iedere dag voor inzetten. In deze periode van het coronavirus doen we dat wel anders dan normaal. We volgen nauwlettend de adviezen van het RIVM en richtlijnen van de Rijksoverheid. Daarom nemen we een aantal maatregelen, voor uw veiligheid en die van onze medewerkers.

Vragen

Voor vragen kunt u ons, net als anders, per e-mail (infowetlandwonennl) of telefoon bereiken. We zijn bereikbaar op telefoonnummer 0527-24 97 10, van maandag tot en met donderdag tussen 8.00 uur en 12.00 uur. Let op: wanneer wij u terugbellen kan het zijn dat u ‘privé-nummer’ in beeld krijgt.

Ook kunt u terecht op onze website www.wetlandwonen.nl waar wij onder andere veelgestelde vragen beantwoorden en u een aantal zaken direct zelf online kunt regelen.

Afspraken op kantoor

Ons kantoor is alleen op afspraak geopend. U kunt dus bij ons terecht voor een gesprek of vragen. maak daarvoor een afspraak via ons telefoonnummer 0527-24 97 10, van maandag tot en met donderdag tussen 8.00 uur en 12.00 uur. Onze deur is op slot, dus bel even aan als u er bent. Een medewerker komt de deur voor u open doen. Wacht u even met naar binnengaan tot de medewerker uit het halletje is? Er kunnen maximaal 4 personen tegelijk binnen. Het kan zijn dat u even buiten moet wachten tot iemand is vertrokken.

Voor onze balie en bij onze gesprekstafel is een plexiglas scherm geplaatst zodat we veilig met elkaar kunnen praten. Ook kunt u voor en na het gesprek uw handen schoonmaken. De medewerkers maken na elk gesprek de tafel schoon.

Reparatieverzoeken

In onze woningen voeren we alleen spoedreparaties uit. Daarvoor hanteren we deze manier van werken. Aan de buitenkant van onze woningen voeren we in principe alle reparaties weer uit. We verzoeken u om tijdens het uitvoeren van de reparatie zelf binnen te blijven. Voor alle reparaties geldt dat we ze doen wanneer dat veilig uitgevoerd kan worden.

U kunt op dit moment uw (spoed)reparatie alleen telefonisch indienen. Dit kan van maandag tot en met donderdag tussen 8.00 uur en 12.00 uur op het telefoonnummer 0527-24 97 10.

Bij uw aanvraag wordt u gevraagd of er sprake is van ziekte (neusverkoudheid, hoesten, keelpijn en of koorts) binnen uw huishouden. Wanneer wij bij uw woning zijn gaan wij als volgt te werk:


Klik op de afbeelding om deze te vergroten.

Een nieuwe woning huren

We bieden sinds 30 april weer beperkt woningen te huur aan via De Woningzoeker. Wanneer u kandidaat bent dan ontvangt u van ons informatie over het proces rondom de bezichtiging, accepteren van de woning, tekenen van het contract en ontvangst van de sleutels. We organiseren dat op zo’n manier dat er zo min mogelijk gezondheidsrisico’s voor u en onze medewerkers zijn.

De huurovereenkomst opzeggen

Als u de huurovereenkomst online heeft opgezegd, neemt de technisch beheerder contact met u op. Hij kan u vragen om foto’s of een filmpje te maken van uw huis. Zo kan hij zien of het huis klaar is voor een nieuwe bewoner of dat wij of u nog iets in orde moet(en) maken.

Mogelijk heeft u nog dingen in de woning die u graag ter overname wilt aanbieden aan een nieuwe huurder. De technisch beheerder kan u hierover adviseren. Als de sleutels zijn ingeleverd, controleert de technisch beheerder de woning. Als het huis niet netjes is achtergelaten, krijgt u nog twee dagen de tijd om dat alsnog te doen.

Heeft u te maken met overlast?

Veel mensen zijn nu thuis, (kleine) kinderen ook. Dat kan voor hinder zorgen. We willen u vragen om rekening te houden met deze situatie die voor iedereen nieuw is. Bij hinder van de buren, adviseren wij altijd om met elkaar in gesprek te gaan. Dat kan ook contactloos, via een briefje door de deur of door elkaars telefoonnummer te vragen en een appje te sturen of te bellen.

Voor overige meldingen over overlast vragen we u om ons dat zo veel mogelijk via e-mail (infowetlandwonennl) te laten weten, maar u kunt ons ook bellen op het telefoonnummer 0527-24 97 10, van maandag tot en met donderdag tussen 8.00 uur en 12.00 uur. We beoordelen welke meldingen wij nu kunnen oppakken en welke later worden opgepakt.

Huismeester

Onze huismeester, Co van Asselt, komt alleen voor bijzondere situaties in de gebouwen waarvoor zij huismeester is.

Medewerkers

Onze medewerkers werken zo veel mogelijk thuis en houden zich aan de richtlijnen van RIVM. Mocht u een medewerker van Wetland Wonen op bezoek krijgen dan kunt u ervan uitgaan dat hij/zij op dat moment geen ziekteverschijnselen heeft. Wij begroeten u dit keer niet met een handdruk.


Bedankt voor uw begrip en medewerking.
Namens alle medewerkers van Wetland Wonen.

Marcel Timmerman
directeur-bestuurder van Wetland Wonen

Deel deze pagina

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden